sobota, 18 stycznia 2014

Dziś nowy post!

Tak jak w tytule - dziś powstał mój pierwszy post. Z zamiarem założenia bloga nosiłam się od dłuższego czasu, jednak nie wiedziałam jak dokładnie ugryźć ten temat. Chciałam stworzyć swoje miejsce w sieci, w którym będę mogła publikować swoje spostrzeżenia na dany temat. Miejsce, które będzie tylko moje, do którego będę mogła wracać w dowolnym momencie. Gdzie znajdę moje treści i z biegiem czasu będę mogła spojrzeć na siebie z przeszłości, aby móc analizować zmiany jakie zachodzą we mnie.

Chciałabym aby to miejsce było bez sztywno określonej tematyki - jak będzie w rzeczywistości czas pokaże.Na początku nie jest łatwo, człowiek nie wie jak poruszać się w blogosferze, jak stworzyć bloga odpowiadającego danemu wyobrażeniu, jak napisać ciekawą notkę nie mając bagażu doświadczeń w pisaniu tego typu publikacji.
Mam nadzieję, że z biegiem czasu mój warsztat się ulepszy, a zapał do prowadzenia bloga nie będzie malał.
No to zaczynamy!
Pozdrawiam,
P.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz